Дистанційне навчання 16.03.20-24.04.20


24.04.2020

1.  -
2.  -
3. Інформатика 4 Б 
4. Інформатика 4 Б

Завдання для 4 Б класу. 
1. Створення та виконання програм в середовищі Скретч. Підручник п.26, 27 (прочитати).
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
3. Практичне завдання. В середовище Скретч реалізуйте алгоритм малювання квадрата (стор. 140-141), після цього змініть товщину та колір лінії и погляньте як зміниться малюнок (стор. 142-143). Спробуйте створити фігуру за власним задумом.
 
За бажанням зробіть проект "Пори року" (стор. 136-137), зверніть увагу, що виконавець один (!), це - дерево, і його треба намалювати самому, а також створити для нього чотири образи за порами року, які будуть змінювати один одного.
4. Виконайте завдання:
Ті, хто не виконав попередні тести, пройдіть їх, будь ласка!



22.04.2020

0. Інформатика 4 В (ІІ група)
1. Інформатика 3 Б 
2. Інформатика 3 Б
3. Інформатика 3 А
4. Інформатика 3 А

Завдання для 4 В класу, ІІ група. 
1. Створення та виконання програм в середовищі Скретч.
Підручник п.27, стор. 138-144 (прочитати). 
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
3. Практичне завдання. В середовище Скретч реалізуйте алгоритм малювання квадрата (стор. 140-141), після цього змініть товщину та колір лінії и погляньте як зміниться малюнок (стор. 142-143). Спробуйте створити фігуру за власним задумом. 
 
4. Виконайте завдання:
Ті, хто не виконав попередні тести, пройдіть їх, будь ласка!


Завдання для 3 Б и 3А класів. 
1. План дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці.
Підручник п.24, стор. 128-132 (прочитати). 
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
3. Виконайте вправи, складіть правильно алгоритми:
4. Виконайте тест на повторення (хто ще не пройшов). 
Для 3Б класу - Пройдіть за посиланням  https://www.classtime.com/ та уведіть код: YGQ523
Для 3А класу - Пройдіть за посиланням  https://www.classtime.com/ та уведіть код: 5K58YK


21.04.2020
  1. Інформатика 2 А
  2. Інформатика 2 А
  3. -
  4. Інформатика 2 Г
  5. Інформатика 2 Г
1. Інформатика 4 А 
2. Інформатика 4 А
3. Інформатика 3 В
4. Інформатика 3 В

Завдання для 2 А и 2 Г класу. 
1. Поняття алгоритму. Виконавці алгоритмів.
Подивіться і попрацюйте з презентацією:
АЛГОРИТМИ В НАШОМУ ЖИТТІ
Презентацію можна завантажити за посиланням або перейти на сторінку з навчальними матеріалами "2 клас" цього блогу і подивитись там.
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
3. Виконайте вправи. Складіть правильно алгоритми:


Завдання для 4 А класу. 
1. Створення та виконання програм в середовищі Скретч.
Підручник п.27, стор. 138-144 (прочитати). 
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
3. Практичне завдання. В середовище Скретч реалізуйте алгоритм малювання квадрата (стор. 140-141), після цього змініть товщину та колір лінії и погляньте як зміниться малюнок (стор. 142-143). Спробуйте створити фігуру за власним задумом. 
 
4. Виконайте завдання:
Ті, хто не виконав попередні тести, пройдіть їх, будь ласка!


Завдання для 3 В класу. 
1. План дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці.
Підручник п.24, стор. 128-132 (прочитати). 
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
3. Виконайте вправи, складіть правильно алгоритми:
4. Виконайте тест на повторення (хто ще не пройшов). Пройдіть за посиланням  https://www.classtime.com/ та уведіть код: PY895E


17.04.2020

1.  -
2.  -
3. Інформатика 4 Б 
4. Інформатика 4 Б

Завдання для 4 Б класу. 
 1. Підручник п.25, стор. 125-130 (прочитати).
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).



3. Практичне завдання. В середовище Скретч виконайте завдання 4, 5, 6 (стор. 130). За потребою скористуйтеся навчальним відео зі сторінки "4 клас" цього блогу.
4. Виконайте тест. Пройдіть за посиланням  https://www.classtime.com/ та уведіть код: R3523K


15.04.2020

0. Інформатика 4 В (ІІ група)
1. Інформатика 3 Б 
2. Інформатика 3 Б
3. Інформатика 3 А
4. Інформатика 3 А

Завдання для 4 В класу, ІІ група. 
1. Підручник п.26, стор. 131-137 (прочитати). 
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
3. Практичне завдання. В середовище Скретч зробіть проект "Пори року" (стор. 136-137), зверніть увагу, що виконавець один (!), це - дерево, і його треба намалювати самому, а також створити для нього чотири образи за порами року, які будуть змінювати один одного.
Виконайте завдання 4 на вибір (стор. 137). За потребою скористуйтеся навчальним відео зі сторінки "4 клас" цього блогу.
4. Виконайте тест. Пройдіть за посиланням  https://www.classtime.com/ та уведіть код: 93JNZ9

Завдання для 3 Б и 3А класів. 
1. Підручник п.22, стор. 118-123 (прочитати). 
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
3. Практичне завдання. В програмі  Microsoft Office PowerPoint створить презентацію для самостійного перегляду користувачами на одну з обраних тем: а) Явища природи. б) Моя сім'я. в) Моє захоплення.  (завд. 5 стор. 123). За потребою, подивіться навчальне відео (сторінка 3 клас блогу).
4. Виконайте тест на повторення. 
Для 3Б класу - Пройдіть за посиланням  https://www.classtime.com/ та уведіть код: YGQ523
Для 3А класу - Пройдіть за посиланням  https://www.classtime.com/ та уведіть код: 5K58YK


14.04.2020
  1. Інформатика 2 А
  2. Інформатика 2 А
  3. -
  4. Інформатика 2 Г
  5. Інформатика 2 Г
1. Інформатика 4 А 
2. Інформатика 4 А
3. Інформатика 3 В
4. Інформатика 3 В

Завдання для 2 А и 2 Г класу. 
1. Інструменти "Форми" ("Фігури") та "Лінії". Згадайте, як малювати різні фігури та лінії (відео на сторінці навчальних матеріалів - 2 клас блогу).
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
для 2 А  класу:
для 2 Г класу:
3. Практичне завдання. Створіть малюнок в програмі TuxPaint на тему "Великдень" за власним задумом, використовуючи інструменти "Форми", "Лінії" та ін. Наприклад:
4. Виконайте тест на повторення.
Для 2А класу - Пройдіть за посиланням  https://www.classtime.com/ та уведіть код: 935D6E
Для 2Г класу - Пройдіть за посиланням  https://www.classtime.com/ та уведіть код: 5KNQR7


Завдання для 4 А класу. 
1. Підручник п.26, стор. 131-137 (прочитати). 
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
3. Практичне завдання. В середовище Скретч зробіть проект "Пори року" (стор. 136-137), зверніть увагу, що виконавець один (!), це - дерево, і його треба намалювати самому, а також створити для нього чотири образи за порами року, які будуть змінювати один одного.
Виконайте завдання 4 на вибір (стор. 137). За потребою скористуйтеся навчальним відео зі сторінки "4 клас" цього блогу.
4. Виконайте тест. Пройдіть за посиланням  https://www.classtime.com/ та уведіть код: 893G23


Завдання для 3 В класу. 
1. Підручник п.22, стор. 118-123 (прочитати). 
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
3. Практичне завдання. В програмі  Microsoft Office PowerPoint створить презентацію для самостійного перегляду користувачами на одну з обраних тем: а) Явища природи. б) Моя сім'я. в) Моє захоплення.  (завд. 5 стор. 123). За потребою, подивіться навчальне відео (сторінка 3 клас блогу).
4. Виконайте тест на повторення. Пройдіть за посиланням  https://www.classtime.com/ та уведіть код: PY895E


13.04.2020
  1. Інформатика 2 Б
  2. Інформатика 2 Б
  3. Інформатика 2 В
  4. Інформатика 2 В
  5. Інформатика 4 В (І гр.)
Завдання для 2 Б и 2 В класів. 
1. Інструменти "Форми" ("Фігури") та "Лінії". Згадайте, як малювати різні фігури та лінії (відео на сторінці навчальних матеріалів - 2 клас блогу).
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
3. Практичне завдання. Створіть малюнок в програмі TuxPaint на тему "Великдень" за власним задумом, використовуючи інструменти "Форми", "Лінії" та ін. Наприклад:
4. Виконайте тест на повторення.
Для 2Б класу - Пройдіть за посиланням  https://www.classtime.com/ та уведіть код: W2EY7V
Для 2В класу - Пройдіть за посиланням  https://www.classtime.com/ та уведіть код: R3W6VV


Завдання для 4 В класу, І група. 
1. Підручник п.26, стор. 131-137 (прочитати). 
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
3. Практичне завдання. В середовище Скретч зробіть проект "Пори року" (стор. 136-137), зверніть увагу, що виконавець один (!), це - дерево, і його треба намалювати самому, а також створити для нього чотири образи за порами року, які будуть змінювати один одного.
Виконайте завдання 4 на вибір (стор. 137). За потребою скористуйтеся навчальним відео зі сторінки "4 клас" цього блогу.
4. Виконайте тест. Пройдіть за посиланням  https://www.classtime.com/ та уведіть код:  M7Z4M4


10.04.2020

1.  -
2.  -
3. Інформатика 4 Б 
4. Інформатика 4 Б

Завдання для 4 Б класу. 
1. Підручник п.24, стор. 120-124 (прочитати). 
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку). Першу сторінку повністю, а на другій сторінці тільки таблицю вгорі заповніть.

3. Практичне завдання. В середовище Скретч створіть проект (див. стор. 123, "Як слід переходити дорогу", зверніть увагу, що спрайт "Зебра" треба намалювати самому/самій). Виконайте завдання 3 (стор. 124, на вибір), також в програмі Скретч. За потребою скористуйтеся навчальним відео зі сторінки "4 клас" цього блогу. 
4. Виконайте тест. Пройдіть за посиланням  https://www.classtime.com/ та уведіть код: PYQGV3


08.04.2020

0. Інформатика 4 В (ІІ група)
1. Інформатика 3 Б 
2. Інформатика 3 Б
3. Інформатика 3 А
4. Інформатика 3 А

Завдання для 4 В класу, ІІ група. 
1. Підручник п.25, стор. 125-130 (прочитати). 
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).



3. Практичне завдання. В середовище Скретч виконайте завдання 4, 5, 6 (стор. 130). За потребою скористуйтеся навчальним відео зі сторінки "4 клас" цього блогу.
4. Виконайте тест на повторення. Пройдіть за посиланням  https://www.classtime.com/ та уведіть код:  4Z27ZJ

Завдання для 3 Б и 3А класів. 
1. Підручник п.21, стор. 112-117 (прочитати). 
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
3. Практичне завдання. В програмі  Microsoft Office PowerPoint створить презентацію за зразком (завд. 4 стор. 117) Можна, за бажанням, створити свою власну презентацію. За потребою, подивіться навчальне відео (сторінка 3 клас блогу).
4. Виконайте тест на повторення. 
Для 3Б класу - Пройдіть за посиланням  https://www.classtime.com/ та уведіть код: 89PVJ6
Для 3А класу - Пройдіть за посиланням  https://www.classtime.com/ та уведіть код: 3P69GM


07.04.2020
  1. Інформатика 2 А
  2. Інформатика 2 А
  3. -
  4. Інформатика 2 Г
  5. Інформатика 2 Г
1. Інформатика 4 А 
2. Інформатика 4 А
3. Інформатика 3 В
4. Інформатика 3 В

Завдання для 2 А и 2 Г класу. 
1. Продовжуємо вивчати інструменти "Штамп" та "Магія".  На сторінці навчальних матеріалів (сторінка 2 клас блогу) є посилання на додаткові штампи.
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
для 2 А  класу:
для 2 Г класу:
3. Практичне завдання. Створіть малюнок за зразком в програмі TuxPaint на вибір, або за власним задумом, використовуючи інструменти "Штамп" та "Магія".


4. Виконайте тест.
Для 2А класу - Пройдіть за посиланням  https://www.classtime.com/ та уведіть код: EJJ59K
Для 2Г класу - Пройдіть за посиланням  https://www.classtime.com/ та уведіть код: 933QKY


Завдання для 4 А класу. 
1. Підручник п.25, стор. 125-130 (прочитати). 
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).



3. Практичне завдання. В середовище Скретч виконайте завдання 4, 5, 6 (стор. 130). За потребою скористуйтеся навчальним відео зі сторінки "4 клас" цього блогу.
4. Виконайте тест на повторення. Пройдіть за посиланням  https://www.classtime.com/ та уведіть код:  K66NWZ


Завдання для 3 В класу. 
1. Підручник п.21, стор. 112-117 (прочитати). 
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
3. Практичне завдання. В програмі  Microsoft Office PowerPoint створить презентацію за зразком (завд. 4 стор. 117) Можна, за бажанням, створити свою власну презентацію. За потребою, подивіться навчальне відео (сторінка 3 клас блогу).
4. Виконайте тест на повторення. Пройдіть за посиланням  https://www.classtime.com/ та уведіть код: M7V52N


06.04.2020
  1. Інформатика 2 Б
  2. Інформатика 2 Б
  3. Інформатика 2 В
  4. Інформатика 2 В
  5. Інформатика 4 В (І гр.)
Завдання для 2 Б и 2 В класів. 
1. Продовжуємо вивчати інструменти "Штамп" та "Магія".  На сторінці навчальних матеріалів (сторінка 2 клас блогу) є посилання на додаткові штампи.
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
3. Практичне завдання. Створіть малюнок за зразком в програмі TuxPaint на вибір, або за власним задумом, використовуючи інструменти "Штамп" та "Магія".


4. Виконайте тест.
Для 2Б класу - Пройдіть за посиланням  https://www.classtime.com/ та уведіть код: J2WR82
Для 2В класу - Пройдіть за посиланням  https://www.classtime.com/ та уведіть код: R38ZJG


Завдання для 4 В класу, І група. 
1. Підручник п.25, стор. 125-130 (прочитати). 
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).



3. Практичне завдання. В середовище Скретч виконайте завдання 4, 5, 6 (стор. 130). За потребою скористуйтеся навчальним відео зі сторінки "4 клас" цього блогу.
4. Виконайте тест на повторення. Пройдіть за посиланням  https://www.classtime.com/ та уведіть код:  4Z27ZJ


03.04.2020

1.  -
2.  -
3. Інформатика 4 Б 
4. Інформатика 4 Б

Завдання для 4 Б класу. 
1. Підручник п.23, стор. 113-118 (прочитати). 
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
3. Практичне завдання. В середовище Скретч складіть Скретч-історію (див. стор. 117, кіт Василь збирає ягоди) та завдання 6 (стор. 119). За потребою скористуйтеся навчальним відео зі сторінки "4 клас" цього блогу.
4. Виконайте тест. Пройдіть за посиланням  https://www.classtime.com/ та уведіть код: RJNR76


01.04.2020

0. Інформатика 4 В (ІІ група)
1. Інформатика 3 Б 
2. Інформатика 3 Б
3. Інформатика 3 А
4. Інформатика 3 А

Завдання для 4 В класу, ІІ група. 
1. Підручник п.24, стор. 120-124 (прочитати). 
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку). Першу сторінку повністю, а на другій сторінці тільки таблицю вгорі заповніть.

3. Практичне завдання. В середовище Скретч створіть проект (див. стор. 123, "Як слід переходити дорогу", зверніть увагу, що спрайт "Зебра" треба намалювати самому/самій). Виконайте завдання 3 (стор. 124, на вибір), також в програмі Скретч. За потребою скористуйтеся навчальним відео зі сторінки "4 клас" цього блогу. 
4. Виконайте тест. Пройдіть за посиланням  https://www.classtime.com/ та уведіть код: W3Q69M

Завдання для 3 Б и 3А класів. 
1. Підручник п.20, стор. 106-112 (прочитати). 
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
3. Практичне завдання. В програмі  Microsoft Office PowerPoint створить презентацію за зразком (завд. 3 стор. 112) Можна, за бажанням, створити свою власну презентацію. Подивіться навчальне відео (сторінка 3 клас блогу).
4. Виконайте тест на повторення. 
Для 3Б класу - Пройдіть за посиланням  https://www.classtime.com/ та уведіть код: J8VN33
Для 3А класу - Пройдіть за посиланням  https://www.classtime.com/ та уведіть код: 4KVWDQ


31.03.2020
  1. Інформатика 2 А
  2. Інформатика 2 А
  3. -
  4. Інформатика 2 Г
  5. Інформатика 2 Г
1. Інформатика 4 А 
2. Інформатика 4 А
3. Інформатика 3 В
4. Інформатика 3 В

Завдання для 2 А и 2 Г класу. 
1. Подивіться відео (сторінка 2 клас блогу)
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку). для 2 А  класу:

для 2 Г класу:
3.  Практичне завдання. Створіть малюнок за зразком в програмі TuxPaint на вибір.


4. Виконайте тест.
Для 2А класу - Пройдіть за посиланням  https://www.classtime.com/ та уведіть код: 56P9QD
Для 2Г класу - Пройдіть за посиланням  https://www.classtime.com/ та уведіть код: 3GRKMM

Завдання для 4 А класу. 
1. Підручник п.24, стор. 120-124 (прочитати). 
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку). Першу сторінку повністю, а на другій сторінці тільки таблицю вгорі заповніть.

3. Практичне завдання. В середовище Скретч створіть проект (див. стор. 123, "Як слід переходити дорогу", зверніть увагу, що спрайт "Зебра" треба намалювати самому/самій). Виконайте завдання 3 (стор. 124, на вибір), також в програмі Скретч. За потребою скористуйтеся навчальним відео зі сторінки "4 клас" цього блогу.
4. Виконайте тест. Пройдіть за посиланням  https://www.classtime.com/ та уведіть код: 4KE297.

Завдання для 3 В класу. 
1. Підручник п.20, стор. 106-112 (прочитати). 
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
3. Практичне завдання. В програмі  Microsoft Office PowerPoint створить презентацію за зразком (завд. 3 стор. 112) Можна, за бажанням, створити свою власну презентацію. Подивіться навчальне відео (сторінка 3 клас блогу).

4. Виконайте тест на повторення. Пройдіть за посиланням  https://www.classtime.com/ та уведіть код: K7KE5K



30.03.2020
  1. Інформатика 2 Б
  2. Інформатика 2 Б
  3. Інформатика 2 В
  4. Інформатика 2 В
  5. Інформатика 4 В (І гр.)
Завдання для 2 Б и 2 В класів. 
1. Подивіться відео (сторінка 2 клас блогу), зверніть увагу на поняття "Штамп" та іструменти з групи "Магія".
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
3. Практичне завдання. Створіть малюнок за зразком в програмі TuxPaint на вибір.


4. Виконайте тест.
Для 2Б класу - Пройдіть за посиланням  https://www.classtime.com/ та уведіть код: GRJY6Q
Для 2В класу - Пройдіть за посиланням  https://www.classtime.com/ та уведіть код: VPJ5D2

Завдання для 4 В класу, І група. 
1. Підручник п.24, стор. 120-124 (прочитати). 
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку). Першу сторінку повністю, а на другій сторінці тільки таблицю вгорі заповніть.

3. Практичне завдання. В середовище Скретч створіть проект (див. стор. 123, "Як слід переходити дорогу", зверніть увагу, що спрайт "Зебра" треба намалювати самому/самій). Виконайте завдання 3 (стор. 124, на вибір), також в програмі Скретч. За потребою скористуйтеся навчальним відео зі сторінки "4 клас" цього блогу.

4. Виконайте тест. Пройдіть за посиланням  https://www.classtime.com/ та уведіть код: RJYME2.


20.03.2020

1.  -
2.  -
3. Інформатика 4 Б 
4. Інформатика 4 Б

Завдання для 4 Б класу. 
1. Підручник п.22, стор. 108-112 (прочитати). Пройдить тест www.classtime.com/code/Y3QGR3
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).

3. Практичне завдання. В середовище Скретч складіть Скретч-історію (див. стор. 105, "Як кіт Василь гриби в лісі збирав") та завдання 6 (стор. 107).  За потребою скористуйтеся навчальним відео зі сторінки "4 клас" цього блогу.


 
4. Перевір себе:


18.03.2020

0. Інформатика 4 В (ІІ група)
1. Інформатика 3 Б 
2. Інформатика 3 Б
3. Інформатика 3 А
4. Інформатика 3 А

Завдання для 4 В класу, ІІ група. 
1. Підручник п.23, стор. 113-118 (прочитати). 
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
3. Практичне завдання. В середовище Скретч складіть Скретч-історію (див. стор. 117, кіт Василь збирає ягоди) та завдання 6 (стор. 119). За потребою скористуйтеся навчальним відео зі сторінки "4 клас" цього блогу.
 
4. Перевір себе:

Завдання для 3 Б и 3А класів. 
1. Підручник п.19, стор. 101-105 (прочитати). 
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
3. Практичне завдання. В програмі  Microsoft Office PowerPoint створить презентацію "Загадки" (завд. 6 стор. 105) Можна за зразком (див. стор. 105), можна свою власну. Подивіться навчальне відео (сторінка 3 клас блогу).
4. Пройдіть тест: відкрийте посилання  https://www.classtime.com/code/ZJNZYW (для 3-Б класу) https://www.classtime.com/code/225WYZ (ДЛЯ 3-А КЛАСУ).


17.03.2020
  1. Інформатика 2 А
  2. Інформатика 2 А
  3. -
  4. Інформатика 2 Г
  5. Інформатика 2 Г
1. Інформатика 4 А 
2. Інформатика 4 А
3. Інформатика 3 В
4. Інформатика 3 В

Завдання для 2 А и 2 Г класу. 
1. Подивіться відео (сторінка 2 клас блогу)
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку). для 2 А  класу:

для 2 Г класу:
3. Практичне завдання. Створіть малюнок за зразком в програмі TuxPaint:

Завдання для 4 А класу. 
1. Підручник п.23, стор. 113-118 (прочитати). 
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
3. Практичне завдання. В середовище Скретч складіть Скретч-історію (див. стор. 117, кіт Василь збирає ягоди) та завдання 6 (стор. 119). Подивіться навчальне відео (сторінка 4 клас блогу). 

4. Перевір себе:

Завдання для 3 В класу. 
1. Підручник п.19, стор. 101-105 (прочитати). 
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
3. Практичне завдання. В програмі  Microsoft Office PowerPoint створить презентацію "Загадки" (завд. 6 стор. 105) Можна за зразком (див. стор. 105), можна свою власну. Подивіться навчальне відео (сторінка 3 клас блогу).
4. Пройдіть тест: відкрийте посилання www.classtime.com/code/RJE39G


16.03.2020
  1. Інформатика 2 Б
  2. Інформатика 2 Б
  3. Інформатика 2 В
  4. Інформатика 2 В
  5. Інформатика 4 В (І гр.)
Завдання для 2 Б и 2 В класів. 
1. Подивіться відео (сторінка 2 клас блогу)
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
3. Практичне завдання. Створіть малюнок за зразком в програмі TuxPaint:

Завдання для 4 В класу, І група. 
1. Підручник п.23, стор. 113-118 (прочитати). 
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
3. Практичне завдання. В середовище Скретч складіть Скретч-історію (див. стор. 117, кіт Василь збирає ягоди) та завдання 6 (стор. 119). За потребою скористуйтеся навчальним відео зі сторінки "4 клас" цього блогу.

4. Перевір себе:

Комментарии

  1. Бондаренко Лиза 3-Б выполнено

    ОтветитьУдалить
  2. Коваленко Иван 3Б выполнил тест.

    ОтветитьУдалить
  3. Алимпова Каролина 3Б выполнено за18. 03 и за 1.04

    ОтветитьУдалить
  4. Бондаренко Лиза 3-Б выполнено

    ОтветитьУдалить
  5. Марк Ефремов выполнено 3-А выполнено за 18,03

    ОтветитьУдалить
  6. Марк Ефремов 3-А выполнено за 01.04

    ОтветитьУдалить
  7. Алимпова Каролина 3Б выполнено

    ОтветитьУдалить
  8. Артемьєва Віка 3Б опрацювала теми і пройшла тести за 18.03., 1.04., 8.04

    ОтветитьУдалить
  9. Ефремов Марк 3-А за 08.04 выполнено

    ОтветитьУдалить
  10. Коваленко Саша, 3 А клас:
    виконано за 18.03, 1.04, 8.04.2020 (тести, зошит та презентації)

    ОтветитьУдалить
  11. Лесюк Полiна,2-А клас: виконала

    ОтветитьУдалить
  12. Молодці, діти, чудово! Продовжуйте і далі наполегливо працювати і виконувати завдання! А хто ще не встиг виконати завдання - підключайтеся, доступ до тестів я не обмежую, ви можете їх пройти в будь-який момент, коли будете мати доступ до комп'ютера.

    ОтветитьУдалить
  13. Бондаренко Акім 2-Б виконав завдання та тести. Було цікаво, дякую

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Рада, що Акіму сподобалося та було цікаво! Він молодець :)

      Удалить
  14. Бондаренко Елизавета выполнено

    ОтветитьУдалить
  15. Бондаренко Елизавета 3-Б выполнено

    ОтветитьУдалить
  16. Алимпова Каролина 3Б выполнено

    ОтветитьУдалить
  17. Сидоренко Роман все задания выполнил

    ОтветитьУдалить
  18. Дворецкая Ангелина 3-Б выполнено

    ОтветитьУдалить
  19. Бондаренко Лиза 3Б выполнено

    ОтветитьУдалить
  20. Молодець, Соня! Нічого страшного, відправляйте поступово, тільки підписуйте.

    ОтветитьУдалить
  21. Назаров Данил 3б все задания и тесты выполнил. Презентации позже отправим вам.

    ОтветитьУдалить
  22. Коваленко Иван выполнил тесты, и призентации вышлем на почту

    ОтветитьУдалить

Отправить комментарий