Дистанційне навчання 16.03.20-24.04.20
24.04.2020
1. -
2. -
3. Інформатика 4 Б
Завдання для 4 Б класу.
22.04.2020
1. Створення та виконання програм в середовищі Скретч. Підручник п.26, 27 (прочитати).
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
Ті, хто не виконав попередні тести, пройдіть їх, будь ласка!
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
3. Практичне завдання. В середовище Скретч реалізуйте алгоритм малювання квадрата (стор. 140-141), після цього змініть товщину та колір лінії и погляньте як зміниться малюнок (стор. 142-143). Спробуйте створити фігуру за власним задумом.
0. Інформатика 4 В (ІІ група)
1. Інформатика 3 Б
2. Інформатика 3 Б
Завдання для 4 В класу, ІІ група.
3. Інформатика 3 А
4. Інформатика 3 А
4. Інформатика 3 А
1. Створення та виконання програм в середовищі Скретч.
Підручник п.27, стор. 138-144 (прочитати).
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).Підручник п.27, стор. 138-144 (прочитати).
Ті, хто не виконав попередні тести, пройдіть їх, будь ласка!
1. План дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці.
Підручник п.24, стор. 128-132 (прочитати).
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).Підручник п.24, стор. 128-132 (прочитати).
3. Виконайте вправи, складіть правильно алгоритми:
4. Виконайте тест на повторення (хто ще не пройшов).
- Інформатика 2 А
- Інформатика 2 А
- -
- Інформатика 2 Г
- Інформатика 2 Г
1. Інформатика 4 А
2. Інформатика 4 А
Завдання для 2 А и 2 Г класу.
Завдання для 4 А класу.
Завдання для 3 В класу.
3. Інформатика 3 В
4. Інформатика 3 В
4. Інформатика 3 В
Завдання для 2 А и 2 Г класу.
1. Поняття алгоритму. Виконавці алгоритмів.
Подивіться і попрацюйте з презентацією:
АЛГОРИТМИ В НАШОМУ ЖИТТІ
Подивіться і попрацюйте з презентацією:
АЛГОРИТМИ В НАШОМУ ЖИТТІ
Презентацію можна завантажити за посиланням або перейти на сторінку з навчальними матеріалами "2 клас" цього блогу і подивитись там.
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
3. Виконайте вправи. Складіть правильно алгоритми:
1. Створення та виконання програм в середовищі Скретч.
Підручник п.27, стор. 138-144 (прочитати).
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).Підручник п.27, стор. 138-144 (прочитати).
Ті, хто не виконав попередні тести, пройдіть їх, будь ласка!
Завдання для 3 В класу.
1. План дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці.
Підручник п.24, стор. 128-132 (прочитати).
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).Підручник п.24, стор. 128-132 (прочитати).
3. Виконайте вправи, складіть правильно алгоритми:
4. Виконайте тест на повторення (хто ще не пройшов). Пройдіть за посиланням https://www.classtime.com/ та уведіть код: PY895E
1. -
2. -
3. Інформатика 4 Б
Завдання для 4 Б класу.
1. Підручник п.25, стор. 125-130 (прочитати).
15.04.2020
0. Інформатика 4 В (ІІ група)
1. Інформатика 3 Б
2. Інформатика 3 Б
Завдання для 4 В класу, ІІ група.
3. Інформатика 3 А
4. Інформатика 3 А
4. Інформатика 3 А
1. Підручник п.26, стор. 131-137 (прочитати).
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
3. Практичне завдання. В середовище Скретч зробіть проект "Пори року" (стор. 136-137), зверніть увагу, що виконавець один (!), це - дерево, і його треба намалювати самому, а також створити для нього чотири образи за порами року, які будуть змінювати один одного.
Виконайте завдання 4 на вибір (стор. 137). За потребою скористуйтеся навчальним відео зі сторінки "4 клас" цього блогу.
Виконайте завдання 4 на вибір (стор. 137). За потребою скористуйтеся навчальним відео зі сторінки "4 клас" цього блогу.
1. Підручник п.22, стор. 118-123 (прочитати).
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
3. Практичне завдання. В програмі Microsoft Office PowerPoint створить презентацію для самостійного перегляду користувачами на одну з обраних тем: а) Явища природи. б) Моя сім'я. в) Моє захоплення. (завд. 5 стор. 123). За потребою, подивіться навчальне відео (сторінка 3 клас блогу).
4. Виконайте тест на повторення.
14.04.2020
- Інформатика 2 А
- Інформатика 2 А
- -
- Інформатика 2 Г
- Інформатика 2 Г
1. Інформатика 4 А
2. Інформатика 4 А
Завдання для 2 А и 2 Г класу.
Для 2Г класу - Пройдіть за посиланням https://www.classtime.com/ та уведіть код: 5KNQR7
Завдання для 4 А класу.
Завдання для 3 В класу.
3. Інформатика 3 В
4. Інформатика 3 В
4. Інформатика 3 В
Завдання для 2 А и 2 Г класу.
1. Інструменти "Форми" ("Фігури") та "Лінії". Згадайте, як малювати різні фігури та лінії (відео на сторінці навчальних матеріалів - 2 клас блогу).
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
для 2 А класу:
для 2 А класу:
для 2 Г класу:
3. Практичне завдання. Створіть малюнок в програмі TuxPaint на тему "Великдень" за власним задумом, використовуючи інструменти "Форми", "Лінії" та ін. Наприклад:
4. Виконайте тест на повторення.
1. Підручник п.26, стор. 131-137 (прочитати).
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
3. Практичне завдання. В середовище Скретч зробіть проект "Пори року" (стор. 136-137), зверніть увагу, що виконавець один (!), це - дерево, і його треба намалювати самому, а також створити для нього чотири образи за порами року, які будуть змінювати один одного.
Виконайте завдання 4 на вибір (стор. 137). За потребою скористуйтеся навчальним відео зі сторінки "4 клас" цього блогу.
Виконайте завдання 4 на вибір (стор. 137). За потребою скористуйтеся навчальним відео зі сторінки "4 клас" цього блогу.
Завдання для 3 В класу.
1. Підручник п.22, стор. 118-123 (прочитати).
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
3. Практичне завдання. В програмі Microsoft Office PowerPoint створить презентацію для самостійного перегляду користувачами на одну з обраних тем: а) Явища природи. б) Моя сім'я. в) Моє захоплення. (завд. 5 стор. 123). За потребою, подивіться навчальне відео (сторінка 3 клас блогу).
4. Виконайте тест на повторення. Пройдіть за посиланням https://www.classtime.com/ та уведіть код: PY895E
- Інформатика 2 Б
- Інформатика 2 Б
- Інформатика 2 В
- Інформатика 2 В
- Інформатика 4 В (І гр.)
Завдання для 2 Б и 2 В класів.
1. Інструменти "Форми" ("Фігури") та "Лінії". Згадайте, як малювати різні фігури та лінії (відео на сторінці навчальних матеріалів - 2 клас блогу).
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
3. Практичне завдання. Створіть малюнок в програмі TuxPaint на тему "Великдень" за власним задумом, використовуючи інструменти "Форми", "Лінії" та ін. Наприклад:
4. Виконайте тест на повторення.
Завдання для 4 В класу, І група.
1. Підручник п.26, стор. 131-137 (прочитати).
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
3. Практичне завдання. В середовище Скретч зробіть проект "Пори року" (стор. 136-137), зверніть увагу, що виконавець один (!), це - дерево, і його треба намалювати самому, а також створити для нього чотири образи за порами року, які будуть змінювати один одного.
Виконайте завдання 4 на вибір (стор. 137). За потребою скористуйтеся навчальним відео зі сторінки "4 клас" цього блогу.
Виконайте завдання 4 на вибір (стор. 137). За потребою скористуйтеся навчальним відео зі сторінки "4 клас" цього блогу.
1. -
2. -
3. Інформатика 4 Б
Завдання для 4 Б класу.
1. Підручник п.24, стор. 120-124 (прочитати).
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку). Першу сторінку повністю, а на другій сторінці тільки таблицю вгорі заповніть.
3. Практичне завдання. В середовище Скретч створіть проект (див. стор. 123, "Як слід переходити дорогу", зверніть увагу, що спрайт "Зебра" треба намалювати самому/самій). Виконайте завдання 3 (стор. 124, на вибір), також в програмі Скретч. За потребою скористуйтеся навчальним відео зі сторінки "4 клас" цього блогу.
0. Інформатика 4 В (ІІ група)
1. Інформатика 3 Б
2. Інформатика 3 Б
Завдання для 4 В класу, ІІ група.
3. Інформатика 3 А
4. Інформатика 3 А
4. Інформатика 3 А
1. Підручник п.25, стор. 125-130 (прочитати).
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
3. Практичне завдання. В середовище Скретч виконайте завдання 4, 5, 6 (стор. 130). За потребою скористуйтеся навчальним відео зі сторінки "4 клас" цього блогу.
4. Виконайте тест на повторення. Пройдіть за посиланням https://www.classtime.com/ та уведіть код: 4Z27ZJ
1. Підручник п.21, стор. 112-117 (прочитати).
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
- Інформатика 2 А
- Інформатика 2 А
- -
- Інформатика 2 Г
- Інформатика 2 Г
1. Інформатика 4 А
2. Інформатика 4 А
Завдання для 2 А и 2 Г класу.
Завдання для 4 А класу.
Завдання для 3 В класу.
3. Інформатика 3 В
4. Інформатика 3 В
4. Інформатика 3 В
Завдання для 2 А и 2 Г класу.
1. Продовжуємо вивчати інструменти "Штамп" та "Магія". На сторінці навчальних матеріалів (сторінка 2 клас блогу) є посилання на додаткові штампи.
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
для 2 А класу:
для 2 А класу:
для 2 Г класу:
3. Практичне завдання. Створіть малюнок за зразком в програмі TuxPaint на вибір, або за власним задумом, використовуючи інструменти "Штамп" та "Магія".
4. Виконайте тест.
1. Підручник п.25, стор. 125-130 (прочитати).
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
3. Практичне завдання. В середовище Скретч виконайте завдання 4, 5, 6 (стор. 130). За потребою скористуйтеся навчальним відео зі сторінки "4 клас" цього блогу.
4. Виконайте тест на повторення. Пройдіть за посиланням https://www.classtime.com/ та уведіть код: K66NWZ
Завдання для 3 В класу.
1. Підручник п.21, стор. 112-117 (прочитати).
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
3. Практичне завдання. В програмі Microsoft Office PowerPoint створить презентацію за зразком (завд. 4 стор. 117) Можна, за бажанням, створити свою власну презентацію. За потребою, подивіться навчальне відео (сторінка 3 клас блогу).
4. Виконайте тест на повторення. Пройдіть за посиланням https://www.classtime.com/ та уведіть код: M7V52N
06.04.2020
- Інформатика 2 Б
- Інформатика 2 Б
- Інформатика 2 В
- Інформатика 2 В
- Інформатика 4 В (І гр.)
Завдання для 2 Б и 2 В класів.
1. Продовжуємо вивчати інструменти "Штамп" та "Магія". На сторінці навчальних матеріалів (сторінка 2 клас блогу) є посилання на додаткові штампи.
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
3. Практичне завдання. Створіть малюнок за зразком в програмі TuxPaint на вибір, або за власним задумом, використовуючи інструменти "Штамп" та "Магія".
4. Виконайте тест.
Завдання для 4 В класу, І група.
1. Підручник п.25, стор. 125-130 (прочитати).
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
3. Практичне завдання. В середовище Скретч виконайте завдання 4, 5, 6 (стор. 130). За потребою скористуйтеся навчальним відео зі сторінки "4 клас" цього блогу.
4. Виконайте тест на повторення. Пройдіть за посиланням https://www.classtime.com/ та уведіть код: 4Z27ZJ
03.04.2020
1. -
2. -
3. Інформатика 4 Б
Завдання для 4 Б класу.
1. Підручник п.23, стор. 113-118 (прочитати).
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
3. Практичне завдання. В середовище Скретч складіть Скретч-історію (див. стор. 117, кіт Василь збирає ягоди) та завдання 6 (стор. 119). За потребою скористуйтеся навчальним відео зі сторінки "4 клас" цього блогу.
0. Інформатика 4 В (ІІ група)
1. Інформатика 3 Б
2. Інформатика 3 Б
Завдання для 4 В класу, ІІ група.
3. Інформатика 3 А
4. Інформатика 3 А
4. Інформатика 3 А
1. Підручник п.24, стор. 120-124 (прочитати).
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку). Першу сторінку повністю, а на другій сторінці тільки таблицю вгорі заповніть.
3. Практичне завдання. В середовище Скретч створіть проект (див. стор. 123, "Як слід переходити дорогу", зверніть увагу, що спрайт "Зебра" треба намалювати самому/самій). Виконайте завдання 3 (стор. 124, на вибір), також в програмі Скретч. За потребою скористуйтеся навчальним відео зі сторінки "4 клас" цього блогу.
4. Виконайте тест. Пройдіть за посиланням https://www.classtime.com/ та уведіть код: W3Q69M
3. Практичне завдання. В середовище Скретч створіть проект (див. стор. 123, "Як слід переходити дорогу", зверніть увагу, що спрайт "Зебра" треба намалювати самому/самій). Виконайте завдання 3 (стор. 124, на вибір), також в програмі Скретч. За потребою скористуйтеся навчальним відео зі сторінки "4 клас" цього блогу.
4. Виконайте тест. Пройдіть за посиланням https://www.classtime.com/ та уведіть код: W3Q69M
1. Підручник п.20, стор. 106-112 (прочитати).
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
3. Практичне завдання. В програмі Microsoft Office PowerPoint створить презентацію за зразком (завд. 3 стор. 112) Можна, за бажанням, створити свою власну презентацію. Подивіться навчальне відео (сторінка 3 клас блогу).
4. Виконайте тест на повторення.
4. Виконайте тест на повторення.
31.03.2020
- Інформатика 2 А
- Інформатика 2 А
- -
- Інформатика 2 Г
- Інформатика 2 Г
1. Інформатика 4 А
2. Інформатика 4 А
Завдання для 2 А и 2 Г класу.
Завдання для 3 В класу.
3. Інформатика 3 В
4. Інформатика 3 В
4. Інформатика 3 В
Завдання для 2 А и 2 Г класу.
1. Подивіться відео (сторінка 2 клас блогу)
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку). для 2 А класу:
для 2 Г класу:
3. Практичне завдання. Створіть малюнок за зразком в програмі TuxPaint на вибір.
Завдання для 4 А класу. 3. Практичне завдання. Створіть малюнок за зразком в програмі TuxPaint на вибір.
4. Виконайте тест.
Для 2А класу - Пройдіть за посиланням https://www.classtime.com/ та уведіть код: 56P9QD
Для 2Г класу - Пройдіть за посиланням https://www.classtime.com/ та уведіть код: 3GRKMM
Для 2Г класу - Пройдіть за посиланням https://www.classtime.com/ та уведіть код: 3GRKMM
1. Підручник п.24, стор. 120-124 (прочитати).
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку). Першу сторінку повністю, а на другій сторінці тільки таблицю вгорі заповніть.
3. Практичне завдання. В середовище Скретч створіть проект (див. стор. 123, "Як слід переходити дорогу", зверніть увагу, що спрайт "Зебра" треба намалювати самому/самій). Виконайте завдання 3 (стор. 124, на вибір), також в програмі Скретч. За потребою скористуйтеся навчальним відео зі сторінки "4 клас" цього блогу.
3. Практичне завдання. В середовище Скретч створіть проект (див. стор. 123, "Як слід переходити дорогу", зверніть увагу, що спрайт "Зебра" треба намалювати самому/самій). Виконайте завдання 3 (стор. 124, на вибір), також в програмі Скретч. За потребою скористуйтеся навчальним відео зі сторінки "4 клас" цього блогу.
Завдання для 3 В класу.
1. Підручник п.20, стор. 106-112 (прочитати).
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
3. Практичне завдання. В програмі Microsoft Office PowerPoint створить презентацію за зразком (завд. 3 стор. 112) Можна, за бажанням, створити свою власну презентацію. Подивіться навчальне відео (сторінка 3 клас блогу).
4. Виконайте тест на повторення. Пройдіть за посиланням https://www.classtime.com/ та уведіть код: K7KE5K
4. Виконайте тест на повторення. Пройдіть за посиланням https://www.classtime.com/ та уведіть код: K7KE5K
- Інформатика 2 Б
- Інформатика 2 Б
- Інформатика 2 В
- Інформатика 2 В
- Інформатика 4 В (І гр.)
Завдання для 2 Б и 2 В класів.
1. Подивіться відео (сторінка 2 клас блогу), зверніть увагу на поняття "Штамп" та іструменти з групи "Магія".
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
3. Практичне завдання. Створіть малюнок за зразком в програмі TuxPaint на вибір.
4. Виконайте тест.
Завдання для 4 В класу, І група.
1. Підручник п.24, стор. 120-124 (прочитати).
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку). Першу сторінку повністю, а на другій сторінці тільки таблицю вгорі заповніть.
3. Практичне завдання. В середовище Скретч створіть проект (див. стор. 123, "Як слід переходити дорогу", зверніть увагу, що спрайт "Зебра" треба намалювати самому/самій). Виконайте завдання 3 (стор. 124, на вибір), також в програмі Скретч. За потребою скористуйтеся навчальним відео зі сторінки "4 клас" цього блогу.
4. Виконайте тест. Пройдіть за посиланням https://www.classtime.com/ та уведіть код: RJYME2.
3. Практичне завдання. В середовище Скретч створіть проект (див. стор. 123, "Як слід переходити дорогу", зверніть увагу, що спрайт "Зебра" треба намалювати самому/самій). Виконайте завдання 3 (стор. 124, на вибір), також в програмі Скретч. За потребою скористуйтеся навчальним відео зі сторінки "4 клас" цього блогу.
4. Виконайте тест. Пройдіть за посиланням https://www.classtime.com/ та уведіть код: RJYME2.
20.03.2020
1. -
2. -
3. Інформатика 4 Б
4. Інформатика 4 Б
Завдання для 4 Б класу.
18.03.2020Завдання для 4 Б класу.
1. Підручник п.22, стор. 108-112 (прочитати). Пройдить тест www.classtime.com/code/Y3QGR3
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
3. Практичне завдання. В середовище Скретч складіть Скретч-історію (див. стор. 105, "Як кіт Василь гриби в лісі збирав") та завдання 6 (стор. 107). За потребою скористуйтеся навчальним відео зі сторінки "4 клас" цього блогу.
4. Перевір себе:
0. Інформатика 4 В (ІІ група)
1. Інформатика 3 Б
2. Інформатика 3 Б
Завдання для 4 В класу, ІІ група.
3. Інформатика 3 А
4. Інформатика 3 А
4. Інформатика 3 А
1. Підручник п.23, стор. 113-118 (прочитати).
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
3. Практичне завдання. В середовище Скретч складіть Скретч-історію (див. стор. 117, кіт Василь збирає ягоди) та завдання 6 (стор. 119). За потребою скористуйтеся навчальним відео зі сторінки "4 клас" цього блогу.
4. Перевір себе:
1. Підручник п.19, стор. 101-105 (прочитати).
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
3. Практичне завдання. В програмі Microsoft Office PowerPoint створить презентацію "Загадки" (завд. 6 стор. 105) Можна за зразком (див. стор. 105), можна свою власну. Подивіться навчальне відео (сторінка 3 клас блогу).
4. Пройдіть тест: відкрийте посилання https://www.classtime.com/code/ZJNZYW (для 3-Б класу), https://www.classtime.com/code/225WYZ (ДЛЯ 3-А КЛАСУ).
4. Пройдіть тест: відкрийте посилання https://www.classtime.com/code/ZJNZYW (для 3-Б класу), https://www.classtime.com/code/225WYZ (ДЛЯ 3-А КЛАСУ).
- Інформатика 2 А
- Інформатика 2 А
- -
- Інформатика 2 Г
- Інформатика 2 Г
1. Інформатика 4 А
2. Інформатика 4 А
Завдання для 2 А и 2 Г класу.
Завдання для 4 А класу.
Завдання для 3 В класу.
16.03.2020
Завдання для 4 В класу, І група.
3. Інформатика 3 В
4. Інформатика 3 В
4. Інформатика 3 В
Завдання для 2 А и 2 Г класу.
1. Подивіться відео (сторінка 2 клас блогу)
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку). для 2 А класу:
для 2 Г класу:
3. Практичне завдання. Створіть малюнок за зразком в програмі TuxPaint:
3. Практичне завдання. Створіть малюнок за зразком в програмі TuxPaint:
Завдання для 4 А класу.
1. Підручник п.23, стор. 113-118 (прочитати).
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
3. Практичне завдання. В середовище Скретч складіть Скретч-історію (див. стор. 117, кіт Василь збирає ягоди) та завдання 6 (стор. 119). Подивіться навчальне відео (сторінка 4 клас блогу).
4. Перевір себе:
Завдання для 3 В класу.
1. Підручник п.19, стор. 101-105 (прочитати).
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
3. Практичне завдання. В програмі Microsoft Office PowerPoint створить презентацію "Загадки" (завд. 6 стор. 105) Можна за зразком (див. стор. 105), можна свою власну. Подивіться навчальне відео (сторінка 3 клас блогу).
4. Пройдіть тест: відкрийте посилання www.classtime.com/code/RJE39G
4. Пройдіть тест: відкрийте посилання www.classtime.com/code/RJE39G
16.03.2020
- Інформатика 2 Б
- Інформатика 2 Б
- Інформатика 2 В
- Інформатика 2 В
- Інформатика 4 В (І гр.)
Завдання для 2 Б и 2 В класів.
1. Подивіться відео (сторінка 2 клас блогу)
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
3. Практичне завдання. Створіть малюнок за зразком в програмі TuxPaint:Завдання для 4 В класу, І група.
1. Підручник п.23, стор. 113-118 (прочитати).
2. Виконайте завдання (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
3. Практичне завдання. В середовище Скретч складіть Скретч-історію (див. стор. 117, кіт Василь збирає ягоди) та завдання 6 (стор. 119). За потребою скористуйтеся навчальним відео зі сторінки "4 клас" цього блогу.
4. Перевір себе:
Соха Даниил выполнено
ОтветитьУдалитьТак, я бачила. Молодець!
УдалитьБондаренко Лиза 3-Б выполнено
ОтветитьУдалитьРозумничка!
УдалитьКоваленко Иван 3Б выполнил тест.
ОтветитьУдалитьЧудово!
Удалить2 В БОНДАРЕНКО ИЛЬЯ
ОтветитьУдалитьМолодець!
Удалить07.04.20 виконав
ОтветитьУдалитьМолодець!
УдалитьАлимпова Каролина 3Б выполнено за18. 03 и за 1.04
ОтветитьУдалитьУмнічка!
УдалитьСогуль Дима 3б выполнил
ОтветитьУдалитьБондаренко Лиза 3-Б выполнено
ОтветитьУдалитьМарк Ефремов выполнено 3-А выполнено за 18,03
ОтветитьУдалитьМарк Ефремов 3-А выполнено за 01.04
ОтветитьУдалитьАлимпова Каролина 3Б выполнено
ОтветитьУдалитьАртемьєва Віка 3Б опрацювала теми і пройшла тести за 18.03., 1.04., 8.04
ОтветитьУдалитьЕфремов Марк 3-А за 08.04 выполнено
ОтветитьУдалитьКоваленко Саша, 3 А клас:
ОтветитьУдалитьвиконано за 18.03, 1.04, 8.04.2020 (тести, зошит та презентації)
Лесюк Полiна,2-А клас: виконала
ОтветитьУдалитьМолодці, діти, чудово! Продовжуйте і далі наполегливо працювати і виконувати завдання! А хто ще не встиг виконати завдання - підключайтеся, доступ до тестів я не обмежую, ви можете їх пройти в будь-який момент, коли будете мати доступ до комп'ютера.
ОтветитьУдалитьБондаренко Акім 2-Б виконав завдання та тести. Було цікаво, дякую
ОтветитьУдалитьРада, що Акіму сподобалося та було цікаво! Він молодець :)
УдалитьБондаренко Елизавета выполнено
ОтветитьУдалитьБондаренко Елизавета 3-Б выполнено
ОтветитьУдалитьСоха Даниил 3Б выполнено
ОтветитьУдалитьАртемьєва Віка 3 Б виконала
ОтветитьУдалитьАлимпова Каролина 3Б выполнено
ОтветитьУдалитьСогуль Дима 3б выполнено
ОтветитьУдалитьСидоренко Роман все задания выполнил
ОтветитьУдалить3-Б молодці!
ОтветитьУдалитьДворецкая Ангелина 3-Б выполнено
ОтветитьУдалитьМолодець, Ангеліно!
УдалитьБондаренко Лиза 3Б выполнено
ОтветитьУдалитьЛіза розумнічка!
УдалитьМолодець, Соня! Нічого страшного, відправляйте поступово, тільки підписуйте.
ОтветитьУдалитьЧудово, Даня!
ОтветитьУдалитьНазаров Данил 3б все задания и тесты выполнил. Презентации позже отправим вам.
ОтветитьУдалитьТак, тести бачила, дуже добре.
УдалитьКоваленко Иван выполнил тесты, и призентации вышлем на почту
ОтветитьУдалитьТак, все отримала. Ваня молодець!
Удалить