Дистанційне навчання 27.04.20-29.05.20

Ось і завершився наш, такий непростий, навчальний рік. Діти, ви великі молодці! Ви дуже старалися та гарно попрацювали. Дякую вам та вашим батькам за старанність, плідну роботу, і чекаю вас у вересні в школі :) 
Бажаю вам гарних канікул!


29.05.2020

1. -
2. -
3. Інформатика 4Б
4. Інформатика 4Б

Завдання для 4 Б. 
1. Підручник 
п. 32 стор.164-168 (прочитати). Посилання на підручник
2. Практичне завдання. Створіть 
презентацію казки. Можна за підручником (Казка "Колобок") або іншу, за бажанням. Результат надішліть мені на електронну пошту.
3. Виконайте завдання в зошиті, стор. 72-75. 
Зберігання інформації. Носії інформації. Складові комп'ютера.
4. 
Виконайте тест на повторення
Пройдіть за посиланням https://www.classtime.com/ та уведіть код: WDK3DR


27.05.2020

0. Інформатика 4 В (ІІ група)
1. Інформатика 3 Б 
2. Інформатика 3 Б
3. Інформатика 3 А
4. Інформатика 3 А

Завдання для 4 В класу, ІІ група. 
1. 
Підручник п. 32 стор.164-168 (прочитати). Посилання на підручник
2. Практичне завдання. Створіть 
презентацію казки. Можна за підручником (Казка "Колобок") або іншу, за бажанням. Результат надішліть мені на електронну пошту.
3. Виконайте завдання в зошиті, стор. 72-75. 
Зберігання інформації. Носії інформації. Складові комп'ютера.
4. 
Виконайте тест на повторення
Пройдіть за посиланням https://www.classtime.com/ та уведіть код: 8P4GJZ

Завдання для 3 Б и 3А класів. 
1. Програма Скретч. Підручник п.29, стор. 155-158 (прочитати). Посилання на підручник
2. Виконайте завдання в зошиті, стор. 36-39.
3. Практичне завдання. Відтвори історію про бджілку Майю із зошита на стор. 38 або придумай власну казку/історію та склади до неї програму в середовищі Скретч. 
Скрін програми надішліть мені на електронну пошту. 


26.05.2020
  1. Інформатика 2 А
  2. Інформатика 2 А
  3. -
  4. Інформатика 2 Г
  5. Інформатика 2 Г
1. Інформатика 4 А 
2. Інформатика 4 А
3. Інформатика 3 В
4. Інформатика 3 В

Завдання для 2 А и 2 Г класу. 
1. Середовище програмування Скретч. Що таке фрагмент малюнка та як малювати в середовищі Скретч.
Подивіться і попрацюйте з презентаціями:

Презентацію можна завантажити за посиланням або перейти на сторінку з навчальними матеріалами "2 КЛАС" цього блогу і подивитись там.
2. 
Практичне завдання
Стор. 62, завдання 1 - відтвори поданий алгоритм в середовищі Скретч. 
Стор. 62, завдання 2 - розташуй в правільному порядку команди, та відтвори отриманий алгоритм в середовищі Скретч.
Скріншот або фото надішліть мені по електронній пошті.
Посилання на програму: СКРЕТЧ он-лайн або можна завантажити цю програму собі на комп'ютер за ПОСИЛАННЯМ
3. Виконайте завдання в зошиті, стор. 60-63.

Завдання для 4 А класу
1. Підручник п. 32 стор.164-168 (прочитати). Посилання на підручник
2. Практичне завдання. Створіть 
презентацію казки. Можна за підручником (Казка "Колобок") або іншу, за бажанням. Результат надішліть мені на електронну пошту.
3. Виконайте завдання в зошиті, стор. 72-75. 
Зберігання інформації. Носії інформації. Складові комп'ютера.
4. 
Виконайте тест на повторення
Пройдіть за посиланням https://www.classtime.com/ та уведіть код: WDPDMM

Завдання для 3 В класу. 
1. Програма Скретч. Підручник п.29, стор. 155-158 (прочитати). Посилання на підручник
2. Виконайте завдання в зошиті, стор. 36-39.
3. Практичне завдання. Відтвори історію про бджілку Майю із зошита на стор. 38 або придумай власну казку/історію та склади до неї програму в середовищі Скретч. 
Скрін програми надішліть мені на електронну пошту. 


25.05.2020
  1. Інформатика 2 Б
  2. Інформатика 2 Б
  3. Інформатика 2 В
  4. Інформатика 2 В
  5. Інформатика 4 В (І гр.)
Завдання для 2 Б и 2 В класів. 
1. Середовище програмування Скретч. Що таке фрагмент малюнка та як малювати в середовищі Скретч.
Подивіться і попрацюйте з презентаціями:

Презентацію можна завантажити за посиланням або перейти на сторінку з навчальними матеріалами "2 КЛАС" цього блогу і подивитись там.
2. 
Практичне завдання
Стор. 62, завдання 1 - відтвори поданий алгоритм в середовищі Скретч. 
Стор. 62, завдання 2 - розташуй в правільному порядку команди, та відтвори отриманий алгоритм в середовищі Скретч.
Скріншот або фото надішліть мені по електронній пошті.
Посилання на програму: СКРЕТЧ он-лайн або можна завантажити цю програму собі на комп'ютер за ПОСИЛАННЯМ
3. Виконайте завдання в зошиті, стор. 60-63.

Завдання для 4 В класу, І група. 
1. Підручник п. 32 стор.164-168 (прочитати). Посилання на підручник
2. Практичне завдання. Створіть 
презентацію казки. Можна за підручником (Казка "Колобок") або іншу, за бажанням. Результат надішліть мені на електронну пошту.
3. Виконайте завдання в зошиті, стор. 72-75. 
Зберігання інформації. Носії інформації. Складові комп'ютера.
4. 
Виконайте тест на повторення
Пройдіть за посиланням https://www.classtime.com/ та уведіть код: Y89WEQ


22.05.2020

1. -
2. -
3. Інформатика 4Б
4. Інформатика 4Б

Завдання для 4 Б. 
1. Підручник п. 31 стор.159-163 (прочитати). Посилання на підручник
2. Практичне завдання. 
Завд. 4 або 5 на вибір, стор. 163: Створіть презентацію "Дощ" або "Яблуня" (4-5 слайдів). Результат надішліть мені на електронну пошту.
3. Виконайте завдання в зошиті, стор. 70-71. 
Передавання інформації. Пристої для передавання інформації. Джерело та приймач інформації.
4. Виконайте завдання
Ті, хто не виконав попередні тести та завдання, пройдіть їх, будь ласка!


20.05.2020

0. Інформатика 4 В (ІІ група)
1. Інформатика 3 Б 
2. Інформатика 3 Б
3. Інформатика 3 А
4. Інформатика 3 А

Завдання для 4 В класу, ІІ група. 
1. Підручник п. 31 стор.159-163 (прочитати). Посилання на підручник
2. Практичне завдання. 
Завд. 4 або 5 на вибір, стор. 163: Створіть презентацію "Дощ" або "Яблуня" (4-5 слайдів). Результат надішліть мені на електронну пошту.
3. Виконайте завдання в зошиті, стор. 70-71. 
Передавання інформації. Пристої для передавання інформації. Джерело та приймач інформації.
4. Виконайте завдання
Ті, хто не виконав попередні тести та завдання, пройдіть їх, будь ласка!

Завдання для 3 Б и 3А класів. 
1. Програма Скретч. Підручник п.28, стор. 148-154 (прочитати). Посилання на підручник
2. Виконайте завдання в зошиті, стор. 34-35.
3. Практичне завдання. Відтвори історію з підручника на стор. 151 ("Казка про дракона") або придумай власну казку и склади до неї скретч-історію. 
Скрін програми надішліть мені на електронну пошту. 
4. Виконайте завдання
Завдання 1
Хто не виконав попередні тести, пройдіть їх, будь ласка!


19.05.2020
  1. Інформатика 2 А
  2. Інформатика 2 А
  3. -
  4. Інформатика 2 Г
  5. Інформатика 2 Г
1. Інформатика 4 А
2. Інформатика 4 А
3. Інформатика 3 В
4. Інформатика 3 В

Завдання для 2 А и 2 Г класу. 
1. Середовище програмування Скретч. Зміна виконавця у середовищі Скретч.
Подивіться і попрацюйте з презентацією:

Презентацію можна завантажити за посиланням або перейти на сторінку з навчальними матеріалами "2 КЛАС" цього блогу і подивитись там.
2. 
Практичне завдання
Змініть сцену і виконавця в програмі Скретч.
Скріншот або фото надішліть мені по електронній пошті.
Посилання на програму: СКРЕТЧ он-лайн або можна завантажити цю програму собі на комп'ютер за ПОСИЛАННЯМ
3. Виконайте завдання в зошиті, стор. 58-59.

Завдання для 4 А класу. 
1. Підручник п. 31 стор.159-163 (прочитати). Посилання на підручник
2. Практичне завдання. 
Завд. 4 або 5 на вибір, стор. 163: Створіть презентацію "Дощ" або "Яблуня" (4-5 слайдів). Результат надішліть мені на електронну пошту.
3. Виконайте завдання в зошиті, стор. 70-71. 
Передавання інформації. Пристої для передавання інформації. Джерело та приймач інформації.
4. Виконайте завдання
Ті, хто не виконав попередні тести та завдання, пройдіть їх, будь ласка!

Завдання для 3 В класу. 
1. Програма Скретч. Підручник п.28, стор. 148-154 (прочитати). Посилання на підручник
2. Виконайте завдання в зошиті, стор. 34-35.
3. Практичне завдання. Відтвори історію з підручника на стор. 151 ("Казка про дракона") або придумай власну казку и склади до неї скретч-історію. 
Скрін програми надішліть мені на електронну пошту. 
4. Виконайте завдання
Завдання 1
Хто не виконав попередні тести, пройдіть їх, будь ласка!


18.05.2020
  1. Інформатика 2 Б
  2. Інформатика 2 Б
  3. Інформатика 2 В
  4. Інформатика 2 В
  5. Інформатика 4 В (І гр.)
Завдання для 2 Б и 2 В класів. 
1. Середовище програмування Скретч. Зміна виконавця у середовищі Скретч.
Подивіться і попрацюйте з презентацією:

ПЕРЕДБАЧЕННЯ РЕЗУЛЬТАТУ ВИКОНАННЯ АЛГОРИТМУ
ЗМІНА ВИКОНАВЦЯ У СЕРЕДОВИЩІ СКРЕТЧ
Презентацію можна завантажити за посиланням або перейти на сторінку з навчальними матеріалами "2 КЛАС" цього блогу і подивитись там.
2. 
Практичне завдання
Змініть сцену і виконавця в програмі Скретч.
Скріншот або фото надішліть мені по електронній пошті.
Посилання на програму: СКРЕТЧ он-лайн або можна завантажити цю програму собі на комп'ютер за ПОСИЛАННЯМ
3. Виконайте завдання в зошиті, стор. 56-59.
Посилання на завдання 1 (стор. 56) Художник завдання1
Для того, щоб впоратися з цім завданням, розпочните з самого початку та уважно читайте пояснення художника. Посилання на комп'ютерне середовище: ХУДОЖНИК

Завдання для 4 В класу, І група. 
1. Підручник п. 30, 31 стор.157-163 (прочитати). Посилання на підручник
2. Практичне завдання. 
Завд. 4 або 5 на вибір, стор. 163: Склади план презентації та створи презентацію "Дощ" або "Яблуня" (4-5 слайдів). Результат надішліть мені на електронну пошту.
3. Виконайте завдання в зошиті, стор. 67-71. 
Кодування та декодування інформації. Передавання інформації. Пристої для передавання інформації.
4. Виконайте завдання
Ті, хто не виконав попередні тести, пройдіть їх, будь ласка!


15.05.2020

1.  -
2.  -
3. Інформатика 4 Б 
4. Інформатика 4 Б

Завдання для 4 Б класу. 
1. Підручник п. 30, стор.157-158 (прочитати). Посилання на підручник
2. Практичне завдання.
Завд. 5, стор. 158. Склади план презентації та створи презентацію "Явища природи" (4-5 слайдів). Результат надішліть мені на електронну пошту.
Нагадую, що завантажити програму OOо4Kids можна за посиланням OOo4Kids  (зачекайте хвилину, завантаження буде автоматичним)
3. Виконайте завдання в зошиті, стор. 67-69. Кодування інформації. Кодування та декодування інформації.

4. Виконайте завдання
Ті, хто не виконав попередні тести, пройдіть їх, будь ласка!


13.05.2020

0. Інформатика 4 В (ІІ група)
1. Інформатика 3 Б 
2. Інформатика 3 Б
3. Інформатика 3 А
4. Інформатика 3 А

Завдання для 4 В класу, ІІ група. 
1. Підручник п. 30, стор.157-158 (прочитати). Посилання на підручник
2. Практичне завдання.
Завд. 5, стор. 158. Склади план презентації та створи презентацію "Явища природи" (4-5 слайдів). Результат надішліть мені на електронну пошту.
Нагадую, що завантажити програму OOо4Kids можна за посиланням OOo4Kids  (зачекайте хвилину, завантаження буде автоматичним)
3. Виконайте завдання в зошиті, стор. 67-69. Кодування інформації. Кодування та декодування інформації.

4. Виконайте завдання
Ті, хто не виконав попередні тести, пройдіть їх, будь ласка!

Завдання для 3 Б и 3А класів. 
1. Програма Скретч. Підручник п.27, стор. 142-148 (прочитати). Посилання на підручник
2. Виконайте завдання в зошиті, стор. 32-33.
3. Практичне завдання. Стор. 148 завдання 7 (Придумай і склади свою скретч-історію) або відтвори історію з підручника на стор. 146-147 ("Знайомство двох друзів"). 
Скрін програми надішліть мені на електронну пошту. 
4. Виконайте тест: Пройдіть за посиланням https://www.classtime.com/ та уведіть код: 
3 Б клас: код VGMWP4
3 А клас: код 78R394
Хто не виконав попередні тести, пройдіть їх, будь ласка!


12.05.2020
  1. Інформатика 2 А
  2. Інформатика 2 А
  3. -
  4. Інформатика 2 Г
  5. Інформатика 2 Г
1. Інформатика 4 А 
2. Інформатика 4 А
3. Інформатика 3 В
4. Інформатика 3 В

Завдання для 2 А и 2 Г класу. 
1. Правила складання алгоритмів. Середовища програмування.
Подивіться і попрацюйте з презентацією:
ПЕРЕДБАЧЕННЯ РЕЗУЛЬТАТУ ВИКОНАННЯ АЛГОРИТМУ
Презентацію можна завантажити за посиланням або перейти на сторінку з навчальними матеріалами "2 КЛАС" цього блогу і подивитись там.
2. Практичне завдання. Посилання на завдання 1 (стор. 56) Художник завдання 1 
Для того, щоб впоратися з цім завданням, розпочните з самого початку та уважно читайте пояснення художника. Посилання на комп'ютерне середовище: ХУДОЖНИК
3. Виконайте завдання в зошиті, стор. 56-57.

Завдання для 4 А класу. 
1. Підручник п. 30, стор.157-158 (прочитати). Посилання на підручник
2. Практичне завдання.
Завд. 5, стор. 158. Склади план презентації та створи презентацію "Явища природи" (4-5 слайдів). Результат надішліть мені на електронну пошту.
Нагадую, що завантажити програму OOо4Kids можна за посиланням OOo4Kids  (зачекайте хвилину, завантаження буде автоматичним)
3. Виконайте завдання в зошиті, стор. 67-69. Кодування інформації. Кодування та декодування інформації.

4. Виконайте завдання

Завдання для 3 В класу. 
1. Програма Скретч. Підручник п.27, стор. 142-148 (прочитати). Посилання на підручник
2. Виконайте завдання в зошиті, стор. 32-33.
3. Практичне завдання. Стор. 148 завдання 7 (Придумай і склади свою скретч-історію) або відтвори історію з підручника на стор. 146-147 ("Знайомство двох друзів"). 
Скрін програми надішліть мені на електронну пошту. 
4. Виконайте тест: Пройдіть за посиланням https://www.classtime.com/ та уведіть код: VGK88P
Хто не виконав попередні тести, пройдіть їх, будь ласка!


08.05.2020

1.  -
2.  -
3. Інформатика 4 Б 
4. Інформатика 4 Б

Завдання для 4 Б класу. 
1. Підручник п. 29, стор.151-156 (прочитати). Посилання на підручник
2. Виконайте завдання в зошиті, стор. 61-63. Перетворення інформації. Перетворення інформації з текстової у графічну форму з використанням схем, діаграм і таблиць.

3. Практичне завдання.
Виконайте завдання 5 (Створіть презентацію "Світлофор"), стор. 156. Результат надішліть мені на електронну пошту.
Завантажити програму OOO4Kids можна за посиланням:  OOo4Kids (зачекайте хвилину, завантаження буде автоматичним)
4. Виконайте тест: Пройдіть за посиланням https://www.classtime.com/ та уведіть код: 4JMM4Q
Ті, хто не виконав попередні тести, пройдіть їх, будь ласка!


06.05.2020

0. Інформатика 4 В (ІІ група)
1. Інформатика 3 Б 
2. Інформатика 3 Б
3. Інформатика 3 А
4. Інформатика 3 А

Завдання для 4 В класу, ІІ група. 
1. Підручник п. 29, стор.151-156 (прочитати). Посилання на підручник
2. Виконайте завдання в зошиті, стор. 61-63. Перетворення інформації. Перетворення інформації з текстової у графічну форму з використанням схем, діаграм і таблиць.
3. Практичне завдання.
Виконайте завдання 5 (Створіть презентацію "Світлофор"), стор. 156. Результат надішліть мені на електронну пошту.
Завантажити програму OOO4Kids можна за посиланням OOo4Kids  (зачекайте хвилину, завантаження буде автоматичним)
4. Виконайте тест: Пройдіть за посиланням https://www.classtime.com/ та уведіть код: Y88GE3
Ті, хто не виконав попередні тести, пройдіть їх, будь ласка!

Завдання для 3 Б и 3А класів. 
1. Складання алгоритмів для виконавців. Перші кроки. Підручник п.26, стор. 136-142 (прочитати). Посилання на підручник
2. Виконайте завдання в зошиті, стор. 30-31.
3. Практичне завдання. Стор. 142 завдання 6 (Склади скрипти, щоб керувати рухом виконавця за допомогою клавіш керування курсором. Додай до кожного складеного скрипту команду "наступний образ"). В цьому вам допоможе відео зі сторинки "3 КЛАС" - Керування рухом виконавця за допомогою стрілок. 
Скрін програми надішліть мені на електронну пошту.
4. Виконайте завдання:
Хто не виконав попередні тести, пройдіть їх, будь ласка!


05.05.2020
  1. Інформатика 2 А
  2. Інформатика 2 А
  3. -
  4. Інформатика 2 Г
  5. Інформатика 2 Г
1. Інформатика 4 А 
2. Інформатика 4 А
3. Інформатика 3 В
4. Інформатика 3 В

Завдання для 2 А и 2 Г класу. 
1. Правила складання алгоритмів. Чи є виконавці в комп'ютерних програмах?
Подивіться і попрацюйте з презентацією:
КОМП'ЮТЕРНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ВИКОНАВЦІВ
Презентацію можна завантажити за посиланням або перейти на сторінку з навчальними матеріалами "2 КЛАС" цього блогу і подивитись там.
2. Виконайте завдання в зошиті, стор. 54-55.
3. Практичне завдання. Посилання на гру (завд.3, стор. 55) ПОШУК СКАРБІВ. Допоможіть хлопчикові знайти скарби. Для цього потрібно правильно скласти алгоритм руху виконавця. І ще одне середовище програмування ЛАБІРИНТ - створіть алгоритм, який допоможе пташці зловити свинку.

Завдання для 4 А класу. 
1. Підручник п. 29, стор.151-156 (прочитати). Посилання на підручник
2. Виконайте завдання в зошиті, стор. 61-63. Перетворення інформації. Перетворення інформації з текстової у графічну форму з використанням схем, діаграм і таблиць.
3. Практичне завдання.
Виконайте завдання 5 (Створіть презентацію "Світлофор"), стор. 156. Результат надішліть мені на електронну пошту.
Завантажити програму OOO4Kids можна за посиланням OOo4Kids  (зачекайте хвилину, завантаження буде автоматичним)
4. Виконайте тест: Пройдіть за посиланням https://www.classtime.com/ та уведіть код: PNVV3P.
Ті, хто не виконав попередні тести, пройдіть їх, будь ласка!

Завдання для 3 В класу. 
1. Складання алгоритмів для виконавців. Перші кроки. Підручник п.26, стор. 136-142 (прочитати). Посилання на підручник
2. Виконайте завдання в зошиті, стор. 30-31.
3. Практичне завдання. Стор. 142 завдання 6 (Склади скрипти, щоб керувати рухом виконавця за допомогою клавіш керування курсором. Додай до кожного складеного скрипту команду "наступний образ"). В цьому вам допоможе відео зі сторинки "3 КЛАС" - Керування рухом виконавця за допомогою стрілок. 
Скрін програми надішліть мені на електронну пошту.
4. Виконайте завдання:
Хто не виконав попередні тести, пройдіть їх, будь ласка!


04.05.2020
  1. Інформатика 2 Б
  2. Інформатика 2 Б
  3. Інформатика 2 В
  4. Інформатика 2 В
  5. Інформатика 4 В (І гр.)
Завдання для 2 Б и 2 В класів. 
1. Правила складання алгоритмів. Чи є виконавці в комп'ютерних програмах?
Подивіться і попрацюйте з презентацією:
КОМП'ЮТЕРНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ВИКОНАВЦІВ
Презентацію можна завантажити за посиланням або перейти на сторінку з навчальними матеріалами "2 КЛАС" цього блогу і подивитись там.
2. Виконайте завдання в зошиті, стор. 54-55.
3. Практичне завдання. Посилання на гру (завд.3, стор. 55) ПОШУК СКАРБІВ. Допоможіть хлопчикові знайти скарби. Для цього потрібно правильно скласти алгоритм руху виконавця.
4. Виконайте вправи. Складіть правильно алгоритми:

Завдання для 4 В класу, І група. 
1. Підручник п. 29, стор.151-156 (прочитати). Посилання на підручник
2. Виконайте завдання в зошиті, стор. 61-63. Перетворення інформації. Перетворення інформації з текстової у графічну форму з використанням схем, діаграм і таблиць.
3. Практичне завдання.
Виконай завдання 5 (Створи презентацію "Світлофор"), стор. 156. Результат надішліть мені на електронну пошту.
Завантажити програму OOO4Kids можна за посиланням OOo4Kids  (зачекайте хвилину, завантаження буде автоматичним)
4. Виконайте тест: Пройдіть за посиланням https://www.classtime.com/ та уведіть код: Y88GE3.
Ті, хто не виконав попередні тести, пройдіть їх, будь ласка!


29.04.2020

0. Інформатика 4 В (ІІ група)
1. Інформатика 3 Б 
2. Інформатика 3 Б
3. Інформатика 3 А
4. Інформатика 3 А

Завдання для 4 В класу, ІІ група. 
1. Створення та виконання програм в середовищі Скретч. Підручник п. 28, стор. 145-150  (прочитати). Посилання на підручник
2. Виконайте завдання в зошиті, стор. 56-57.
3. Практичне завдання.  Створіть одне із завдань з параграфу 28 ("Папуга рухає крильми", "Павук плете павутиння" або "Зелений восьминіг"), зробіть програму "Як оживити динозавра?" (див. відео на сторінці "4 КЛАС").
4. Виконайте завдання:
Ті, хто не виконав попередні тести, пройдіть їх, будь ласка!


Завдання для 3 Б и 3А класів. 
1. Середовища програмування для дітей. Скретч. Підручник п.25, стор. 133-135 (прочитати). Посилання на підручник
2. Виконайте завдання в зошиті, стор. 28-29.
3. Якщо на вашому комп'ютері немає програми Скретч, її треба встановити, наприклад, це можна зробити з офіційного сайту за посиланням: СКРЕТЧ (безкоштовно). Ознайомтеся з цією програмою, подивившись відео на сторінці 3 КЛАС цього блогу.
4. Виконайте вправи:
Хто не виконав попередні тести, пройдіть їх, будь ласка!


28.04.2020
  1. Інформатика 2 А
  2. Інформатика 2 А
  3. -
  4. Інформатика 2 Г
  5. Інформатика 2 Г
1. Інформатика 4 А 
2. Інформатика 4 А
3. Інформатика 3 В
4. Інформатика 3 В

Завдання для 2 А и 2 Г класу. 
1. Алгоритми в нашому житті. Правила складання алгоритмів.
Подивіться і попрацюйте з презентацією:
ПОНЯТТЯ АЛГОРИТМУ. ВИКОНАВЦІ АЛГОРИТМІВ
Презентацію можна завантажити за посиланням або перейти на сторінку з навчальними матеріалами "2 КЛАС" цього блогу і подивитись там.
2. Виконайте завдання в зошиті стор. 52-53.  
3. Виконайте вправи: 
Ті, хто не виконав попередні тести, пройдіть їх, будь ласка!

Завдання для 4 А класу. 
1. Створення та виконання програм в середовищі Скретч. Підручник п. 28, стор. 145-150  (прочитати). Посилання на підручник
2. Виконайте завдання в зошиті, стор. 56-57.
3. Практичне завдання.  Створіть одне із завдань з параграфу 28 ("Папуга рухає крильми", "Павук плете павутиння" або "Зелений восьминіг"), зробіть програму "Як оживити динозавра?" (див. відео на сторінці "4 КЛАС").
4. Виконайте завдання:
Ті, хто не виконав попередні тести, пройдіть їх, будь ласка!

Завдання для 3 В класу. 
1. Середовища програмування для дітей. Скретч. Підручник п.25, стор. 133-135 (прочитати). Посилання на підручник
2. Виконайте завдання в зошиті, стор. 28-29.
3. Якщо на вашому комп'ютері немає програми Скретч, її треба встановити, наприклад, це можна зробити з офіційного сайту за посиланням: СКРЕТЧ (безкоштовно). Ознайомтеся з цією програмою, подивившись відео на сторінці 3 КЛАС цього блогу.
4. Виконайте вправи:
Хто не виконав попередні тести, пройдіть їх, будь ласка!


27.04.2020
  1. Інформатика 2 Б
  2. Інформатика 2 Б
  3. Інформатика 2 В
  4. Інформатика 2 В
  5. Інформатика 4 В (І гр.)
Завдання для 2 Б и 2 В класів. 
1. Поняття алгоритму. Виконавці алгоритмів. Алгоритми в нашому житті. Правила складання алгоритмів.
Подивіться і попрацюйте з презентацією:
АЛГОРИТМИ В НАШОМУ ЖИТТІ
ПОНЯТТЯ АЛГОРИТМУ. ВИКОНАВЦІ АЛГОРИТМІВ
Презентацію можна завантажити за посиланням або перейти на сторінку з навчальними матеріалами "2 КЛАС" цього блогу і подивитись там.
2. Виконайте завдання в зошиті, стор. 50-53.
3. Виконайте вправи. Складіть правильно алгоритми:
Ті, хто не виконав попередні тести, пройдіть їх, будь ласка!

Завдання для 4 В класу, І група. 
1. Створення та виконання програм в середовищі Скретч. Підручник п. 27, 28  (прочитати). Посилання на підручник
2. Виконайте завдання в зошиті, стор. 54-57 (якщо є можливість, то роздрукуйте, якщо ні, то в звичайних зошитах в клітинку).
3. Практичне завдання. В середовище Скретч реалізуйте алгоритм малювання квадрата (стор. 140-141), після цього змініть товщину та колір лінії и погляньте як зміниться малюнок (стор. 142-143). Спробуйте створити фігуру за власним задумом. 
 
За бажанням створіть одне із завдань з параграфу 28 ("Папуга рухає крильми", "Павук плете павутиння" або "Зелений восьминіг") або зробіть програму "Як оживити динозавра?" (див. відео на сторінці "4 КЛАС").
4. Виконайте завдання:
Ті, хто не виконав попередні тести, пройдіть їх, будь ласка!